Friday 24 October 2008

Salamz...

Selamat datang ke blog gua!!! Posting yg pertama ni ditulis tepat jam 12 mlm waktu cheetham hill. Terkebetulan hari ni adalah bezday mama Haris...Happy Bezday Mama...!!!

Oh ya, 1st of all, blog ni gua dedikasikan utk semua penduduk Melayu kat pekan Cheetham Hill. Actually gua dah lepak kat sini lebih kurang setahun stengah. The best part, terdapat mcm2 ragam penduduk melayu kat sini yg mana membuatkan ianya menambahkan lagi kepelbagaian telatah etnik yg sudah sedia ada. Setiap minggu mesti ada mcm2 cerita yg best2...he he he he he!!!

So, gua harap lu org akan terus layan ngan posting2 gua yg akan dtg... PEACE!!!

3 comments:

Anonymous said...

Udah jai penulis blog la pulak.... nanti mesti minah skodeng blog/fotopages org tu dalam melawat lu punya blog.... kita tungguuuuuuuuu.... dia punya komen.

Anonymous said...

Poyo la lu.....

Anonymous said...

Lu dah ada block jugak?? Ni perli ke ape ni?? ha..ha...ha... Ke saja nak kasi goreng pisang panas untuk di makan beramai2?

Any way selamat menulis dan sedia menghadapi tulisan orang lain terutama mereka yang suka skoden tu......... PEACE ....Pokoyo....